Grocery Store Forum
Home About Us Mano Blog'as Contact Us

Paskutinis prisijungimas: Dabar yra Birželis 22nd, 2018, 3:05 pm


Visos datos yra UTC




Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 63 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Riebus kraujas
StandartinėParašytas: Vasaris 16th, 2012, 8:30 am 
Site Admin

Užsiregistravo: Birželis 30th, 2009, 4:13 pm
Pranešimai: 418
Miestas: London
Cia viena studija kur valgant daug vaisiu ir darzoviu, faktiskai valgant vien vaisius ir darzoves (darzoviu daugiau nei vaisiu), plius truputis riesutu, LDL zymiai sumazejo vos per 2 savaites: (nuo 2.99 mmol/l iki 2.01 mol/l.

Effect of a very-high-fiber vegetable, fruit, and nut diet on serum lipids and colonic function. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11288049


Į viršų
Atsijungęs Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Riebus kraujas
StandartinėParašytas: Vasaris 16th, 2012, 8:49 am 

Užsiregistravo: Gruodis 6th, 2011, 5:15 pm
Pranešimai: 31
Andy, o ką manot, kad mano MTL yra 5,3? Ar čia jau labai blogai?


Į viršų
Atsijungęs Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Riebus kraujas
StandartinėParašytas: Vasaris 16th, 2012, 7:45 pm 
Site Admin

Užsiregistravo: Birželis 30th, 2009, 4:13 pm
Pranešimai: 418
Miestas: London
Na cia tai labai aukstas, ir reiktu ziureti, ir kaip ne karta sakiau tokiu atveju reiktu sustabdyti visus gyvulinius produktus, bent jau mesa ir pieno produktus, bei kiausinius.
Gali buti aukstas cholesterolis yra del kokiu nors uzdegiminiu procesu. Retais atvejai buna MTL receptoriaus defektas, bet cia rete atvejai.


Į viršų
Atsijungęs Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Riebus kraujas
StandartinėParašytas: Vasaris 16th, 2012, 8:52 pm 
Site Admin

Užsiregistravo: Birželis 30th, 2009, 4:13 pm
Pranešimai: 418
Miestas: London
Dabra atsakysiu i ten anksciau pateikta citata is kazkurios knygos, yra itariu ta knyga yra parases koks nors cholesterolio salininkas, megstantis sakyti gerus dalykus apie blogus zmoniu igudzius, kaip valgyti daug riebaus gyvulinio maisto. Tokias idejas skleidzia Weston Price foundation, kurio viena is is deriu yra Sally Fallon, pasiziurekite i jos nuotraukas, kurios kelia itarima, kad moteris turi virsvorio. Cia yra Dr. Furhman straipsnis kur debunkina WPF propoguojamas idejas http://www.diseaseproof.com/archives/de ... where.html

Dabar prie straipsnio faktu. Paskutine pasttraipa tai is viso absurdas
Cituoti:
Arba tiesiog galima apsižvalgyti aplinkui - nepažįstu nei vieno, kuriam būtų pavykę dieta su 0 cholesterolio sumažinti jo kiekį. Priešingai, kai tik pabando išmesti jį iš dietos - cholesterolio kiekis kraujuje kyla drąstiškai. O kai išmeta saldumynus ir visus kviečių - rugių produktus - jis gražiai leidžiasi žemyn. Įdomiausia, kad anksčiau į cholesterolį žiūrėjo kaip į vėžio markerį - kuo kiekis mažesnis, tuo tikimybė greitai keliauti į dausas didesnė.


Siandiena anksciau buvau idejes viena studija, kur vos per 2 savaites valgant pagrinde vaisius ir darzoves LDL/MTL nukrito beveik trecdaliu.
Effect of a very-high-fiber vegetable, fruit, and nut diet on serum lipids and colonic function. http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/11288049
Taip pat nueik i pubmed.com ir ivesk: Dean Ornish, rasi bent 10 studiju, kur rodo, kad daugalinio maisto mazai riebalu turinti dieta sumazina cholesteroli ir kitus kraujo lipidus. Studijos publikuotos prestiziniuos zurnaluose kaip JAMA, Lancet ir kt. Zinoma, saldumynus tai reikia ismesti ir bet ne vaisius.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed?term=dean%20Ornish


Cituoti:
Cholesterolis yra konkreti chemine medziaga (MTL, LDL, HDL, yra tik ta medziaga pernesantys lipoproteinai, bet jie taip pat pernesa ir visas riebiasias rugstis ir VISUS riebaluose tirpius vitaminus (A, D, E ir K) bei dar daug (itariu) kitu kiekvienai lastelei butinu medziagu). Todel demonizuoti LDL (MTL) be konteksto yra nelogiska.


Pirma dalis teisinga, bet juk niekas nesako sumazinti tuos MTL ir kitus lipo proteinus iki nulio. Net ir labai noredami nesumazinsite ju iki nulio. Kepenys gali pagaminti papkankamai MTL, kad transportuotu reikiamus vitaminus ir kitus. Priedo tuos riebaluose tirpstanciu vitaminus transportuoja ne tik LDL/MTL, bet ir kai kurie kiti batymai: retinol binding protein.

Kaip teisingai teigima, is cholesterolio (bet ne LDL/MTL, DTL/HDL) yra gaminami steroidiniai hormonai, bet velgi daugeliu aveju cholesteroli siems dalykamas pasigamina pats organizmas.
Ir jus testosteronas greiciau sumazes ne nuo veganiskos dietos o nuo daug riebalu ir gyvulinio maisto turincios dietos
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/19087438
The effects of diet on circulating sex hormone levels in men.

Vitamino D zmonems truksta ne del cholesterolio trukumo, o del to kad zmones negauna pakankamai saules, nes taip visi padidejusi cholesteroli turintys zmones turetu dideli vitamino D kieki, bet prisingai, daugelis tokiu zmoniu turi sumazejusi vitamino D kieki. Tas pats ir su testosteronu, degelis tokiu zmoniu su padidejusiu cholesteroliu, ir daznai virsvoriu ar nutikimu turi zymiai sumazejusi laisva testosterona, ir jei ir padidejes, tai DHT (dihydro testosterone), kuris yra vienas is padidejusio prostatos vezio faktoriu ir taip pat nuplikimo priezastis.

Cituoti:
Taigi, kaip jau rasiau, mazasis LDL susidaro is angliavandeniu (blogesnysis is ju fruktoze, ka dabar iskisineja visos sveiko maisto parduoves :)? "naturalu cukru" - fruktoze.


Cia yra dalis tiesios, bet LDL susidaro ne is anglivandeniu. Insulinas skatina cholesterolio gamyba ir tuo paciu ji tranportuojancio LDL/MTL, bet problema yra kai valgoma daug saldumynu ar yra insulino nejautrumas, ko rezultatas buna pastoviai padidejes insulno kiekis ir taip padidej cholesterolio sinteze. Bet ir tas lasteliu nejautrumas insulinui daznai padideja del per didelio riebalu kiekio vartojimo. Kaip jau sakiau niekas nerekomenduoja naudoti cukraus, izoliuotos fructozes, rafinuotu angliavandeniu ir t.t. Bet velgi yra daug studiju, kur naudojant nerafinuotus grudinius produktuss cholesterolis sumazeja. Paziurekite tas pacias Dr. Ornish studijas.

Tad mano nuomone cholesterolio deficitas yra didelis mitas, ir tai tik zmoniu apgaudinejimas. Cia velgi nesakau , kad cholesteroli reikia mazinti vaistais, kaip tai daro daguma gydytoju. Tai padaryti galma pakoregavus dieta. O tie statin vaistai turi labai daug pasaliniu efektu, duoda labai minimalu efekta, bet krauna miljardus farmacininkams.
Kaip jau sakiau testuojant reikia ziureti ne vien cholesteroli, bet ir homocysteina, CRB, trigliceridus, IL6 ir kt.


Del zemo cholesterolio ir vezio, tai velgi , greiciau tie gyvuliniai produktai sukels vezi nei jame esantis cholesterolis sumazins. Yra pakankamai irodymu, kad raudona mesa bei kai kurie kiti gyvuliniai produkai padidina storosios zarnos, bei prostatos vezio rizika.

Jei noridte girdeti gerus dalykus apie savo blogus iprocius klausykite, Sally Fallon, Lordain Cordaine, WPF, ir kt. Jei norite buti sveiki, klausykite, Dr. Bernard, DR. Mcdougal, Dr. Furhman, Gary Null, Dr. Dean ORnish, Dr. Esselstyn, Dr. C. Campbell ir kitu veganu mazai riebalu turincia dieta propoguojanciu gydytoju.

Ir dar pasiziurekite sias video, kur yra debunkinta daugelis daug riebalu ir cholesteroli propoguojanciu salininku faktu http://www.youtube.com/watch?v=fncQog26Jeg


Į viršų
Atsijungęs Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Riebus kraujas
StandartinėParašytas: Vasaris 16th, 2012, 9:59 pm 

Užsiregistravo: Balandis 16th, 2011, 12:14 pm
Pranešimai: 24
Po situo video http://www.youtube.com/watch?v=KE2H_HI2 ... re=related yra ivairiu atsiliepimu.

Andy, o ka manai apie sita straipsni? Kas teisus ar R. Stukas ar HS?:)
http://www.homosanitus.lt/lt/homo_sanit ... ame_vengti


Į viršų
Atsijungęs Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Riebus kraujas
StandartinėParašytas: Vasaris 17th, 2012, 7:53 am 
Site Admin

Užsiregistravo: Birželis 30th, 2009, 4:13 pm
Pranešimai: 418
Miestas: London
Na Stuko patarimai yra teisingesni, bet nemanau kad reikia valgyti daug polynesociuju riebalu.
Del skaidulu, tai velgi jei zmogus valgyti pagrinde augalini maista tai automatiskai gautu pakankamai skaidulu.

Del cholesterolio ribojimo, tai velgi, jei jau padidejes cholesterolis tai manau reikia riboti iki nulio, pereiti prie augalinio maisto.


Ir beje homosanitus taip pat sau priestarauja, sakydami, kad visa reikiama cholesteroli gali pasigaminti kepenys, o po to kituose straipsniuose kalba apie jo trukuma.

Del cholesterolio ir kaujagysliu ligu, tai pats cholesterolis nera pagrindinis faktorius. Padidejes cholesterolis daugeliu atveju yra kaip pasekme blogos dietos, fizinio neaktyvumo, virsvorio, uzdegiminiu procesu ir t.t. ko pasekme padidejes cholesterolis ir tuo paciu padidejusiu sirdies ir kraujagysliu ligu rizika.
Ir gydyti reikia ne cholesterolio skaicius, kaip tai daro gydytojojai, o pagrindines to padidejusio cholesterolio priezastis. Tas pats su dibetikais, gydytoai gydo kraujo gliukoze, bando ji suvaryti i lasteles, bet negydo priezasties. Ir mazinant kraujo gliukoze su papildomu insulinu yra kelias i bedugne, zmogus daznai priauga svorio ir reikia dar daugiau insulino ir kt vaistu.


Į viršų
Atsijungęs Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Riebus kraujas
StandartinėParašytas: Vasaris 17th, 2012, 9:05 am 

Užsiregistravo: Birželis 8th, 2011, 9:33 am
Pranešimai: 40
Sveikas Andy.

Maišai priežastį su pasekmę. Augalinės kilmės maistas sumažina cholesterolio kiekį, ne todėl kad jame nėra cholesterolio, o todėl jame yra mažiau riebalų. Sumažėjus reibalų kiekiui, sumažėja cholesterolio kiekis reikalingas pernešti riebalus, todėl krinta ir pats cholesterolio kiekis.

Tai teiginys, kad sumažinus cholesterolio kiekį iki 0, cholesterolio kiekis nesumažėja, niekam neprieštarauja. Gali valgyti maistą, kuris turi 0 cholesterolio ir daug riebalų, ir tu "sėkmingai" turėsi aukštą cholestorolio kiekį, nes organizmas pasigamins kiek jam reikia.

Apie vitaminą D galėjai parašyti aiškiau: gali turėti daug cholesterolio ir mažai vitamino D, nes cholesterolį paversti į vitaminą D reikia saulės.

Apie sočiąsias riebalų rūgštis.
Žmogaus istorijoje prieš pradedant naudoti daug angliavandenių turinčias grūdines kultūras, tai buvo prieš 10 tūkst. metų, žmogaus maiste gyvulinės kilmės maistas sudarė 50% ir daugiau. Ir žmogaus valgė ne liesus raumenis, kurie turi mažai riebalų, bet riebausias kūno dalis: vidaus organus, smegenis ir akis, kurie turi labai daug riebalų ir beveik neturėjo aterosklerozės, tam gali būti kelios priežastys: didelis fizinis aktyvumas, maistas buvo natūralus, ne kaip dabar ir kt.
Tai aterosklerozė sukelia ne kažkoks vienas faktorius (sošiosios riebalų rūgštys, cholesterolis), bet faktorių kombinaciją: mažas fizinis aktyvumas, dėl atsirandantis antsvoris, prastas ir nepilnavertis maistas, nuolatinis stresas ir pan.
Mažas fizinis aktyvumas ir per didelis suvalgytas kalorijų kiekis, kuris dabar pagrinde gaunamas naudojant angliavandenius ir yra verčiamas į riebalus, kurie padidina cholesterio kiekį. Taigi cholesterolio kiekį didina, per didelis kalorijų kiekis, kuris gali būti gaunamas valgant per daug riebalų ar per daug angliavandenių.


Į viršų
Atsijungęs Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Riebus kraujas
StandartinėParašytas: Vasaris 17th, 2012, 9:41 am 

Užsiregistravo: Balandis 16th, 2011, 12:14 pm
Pranešimai: 24
Komentarai is HS:

1) Ka rekomenduoja oficialioji medicina mes puikiai zinome :) (bent jau as) Kas finansuoja liuto dali publikuojamu tyrimu taip pat nera paslaptis. Kas del debunkinimu, tai pilnas internetas tokiu, kurie debunkina evoliucija :) Idomu is kur veganiskoje mityboje DHA ir EPA gauti. O dar vitamino B12? B12 turbut zarnyno bakterijos pagamins, DHA is EPA, o EPA is ALA. Tai reiktu rekomenduoti kuo daugiau rapsu aliejaus pagerti (net 10% ALA). DHA su cholesteroliu turbut 1/4 sausos smegenu mases sudaro, bet zmogaus smegenys tokios dideles uzaugo turbut todel, kad jo kepenys pasiturbino ir pradejo gaminti daug (pakankamai) DHA ir cholesterolio. Negali buti, kad zmogus buvo maiteda ir valge lavonu smegenis bei kaulu ciulpus (kaip rasiau, juose apie 1/4 sausos mases sudaro DHA ir cholesterolis); viska jis gavo is zolytes :) Man labiausiai patinka veganu argumentas, kad nemoralu valgyti mesa :) Geras :) Nuo grynos raudonos mesos turbut, kad tikrai gali kilti daug ligu (cia rimtai). Jos netgi turi pavadinima - rabbit disease. Todel mesa butina valgyti su didele doze riebalu.

2) Juokingiausia, kai rašo, kad riebaus maisto valgymas - blogas įprotis. O kaip apie saldų maistą? Juk žaliavalgiai tik vaisiais-saldainiais ir teminta. Atsisakius visų "blogų įpročių" pakliūsit į tokią dilemą: Mergina paklausia restorane: -Koki pasiūlytumėt patiekalą kuris yra be riebalų, cukraus ir be druskos? -Vanduo tiks?

;)


Į viršų
Atsijungęs Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Riebus kraujas
StandartinėParašytas: Vasaris 17th, 2012, 10:12 am 
Site Admin

Užsiregistravo: Birželis 30th, 2009, 4:13 pm
Pranešimai: 418
Miestas: London
Na gal neaiskiai parasiau, bet as nesakau, kad augalinis maistas pirmiausia sumazina cholesteroli, kad jis neturi cholesterolio. Augalinis maistas turi visapusiska poveiki, kaip antiuzdegimini , ir zinoma daugeliu atveju turi maziau riebalu ir automatiskai 0 cholesterolio, bet velgi cholesterolio neturintis maistas nera pagrindinis faktorius kodel jum perejus prie augalinio maisto sumazes cholesterolis. Ir kaip sakiau reikia ziureti visapusiskai o ne i viena koki nors skaiciu, gera pasimatuotu kraujagysliu elastinguma, kas parodys tikra kraujagysliu bukle. Kaip jau esu ne karta minejes dideli kiekia riebalu sumazina kraujo tekejima.

Bet velgi augalinis maistas nera vienodas. Yra vegenu/vegetaru, kur ju pagrindinis maistas riesutu sviestas ant toasteriuotos duonos, ir zinoma tokia augalinio maisto dieta nera gerai.

Del zmoniu gyvenusliu pries 10 tuks. metu tai drisciau papriestarauti. Aterosklerozes jie gal ir neturejo, bet ju gyvenimo trukme tikrai nebuvo ilga, tikriausiai ne daugiau nei 30 metu, tad per toki trumpa laika jie zinoma aterosklerozes grieciausiai negaus. Nors cia teigia, kad net ir vaikai valgydami toki maista jau turi aterosklerozes pozymiu.
Cia yra straipsnis apie Masai dieta ir ateroskleroze
http://aje.oxfordjournals.org/content/95/1/26.abstract

Taip pat esu skaites, kad kareiviu autopsijos rodo, kad jie jau turi aterosklerozes pozymiu, bet dabar nerandu kur tai buvo parasyta.


Į viršų
Atsijungęs Aprašymas  
 
 Pranešimo tema: Re: Riebus kraujas
StandartinėParašytas: Vasaris 17th, 2012, 4:59 pm 
Site Admin

Užsiregistravo: Birželis 30th, 2009, 4:13 pm
Pranešimai: 418
Miestas: London
Kaip sakiau daug riebalu turinti dieta, bent jau trumpalaikiskai kompromituoja/suprastina kraujagysliu endotelinio audinio funkcija sumazina kraujo tekejima ir kraujagysliu atsipalaidavima (issipletima). Tyrimas atlikatas su sveikais 21-39 amziaus dalyviais, ir jie suvartojo tik 50g riebalu, ir gerai zinoma, kad daznas zmogus per karta suvartoja 100 ir net daugiau, ypac jei seka daug riebalu propoguojanciu salininku rekomendacijas

Cia is studijos Effects of oxidative stress on endothelial function after a high-fat meal www.clinsci.org/cs/106/0315/1060315.pdf

Cituoti:
High-resolution ultrasound was used to assess the flow- mediated vasodilatation (FMD) of the brachial artery. Blood and urine samples were collected before and 2, 4 and 6 h after a standard high-fat meal (3677 J, containing 50 g of fat). Serum triacylglycerol (triglyceride) increased and FMD decreased significantly after a high-fat meal. Plasma GSH-Px significantly decreased from 27.2 + 12.3 μg/ml to 25.7 − 11.8 μg/ml (P = 0.022) 2 h after the meal, ...In conclusion, endothelial dysfunction was observed after consuming a high-
fat mea
l and is associated with augmented oxidative stress manifested by the depletion of serum antioxidant enzymes and increased excretion of oxidative modification products.


Tyrimai taip pat rodo, kad suvartojus mazai riebalu turincio maisto endotelini audinio funkcija nepakinta.
Cituoti:
We did not have a parallel control group, however, as previous studies have demonstrated that endothelial function is not affected by a low-fat meal [5].


Ir tokiu tyrimu kur rodo, kad bent jau trumpalaikiskai suvalgius daug riebalu suprasteja kraujagysliu funkcija, ir velgi buvo suvartota tik 50 g riebalu per karta, is viso 900 kcal, kas butu 50% kaloriju is riebalu.

Cituoti:
These results demonstrate that a single high-fat meal transiently impairs endothelial function. These findings identify a potential process by which a high-fat diet may be atherogenic independent of induced changes in cholesterol.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9036757

Dar viena
Cituoti:
Conclusions: Postprandial endothelial function was impaired only after the high-fat diet and not after the high-carbohydrate or standard test meal in healthy subjects. Because such endothelial dysfunction after a high-fat meal was closely correlated with FFA concentrations, postprandial state could be hazardous, mostly through acute hyperlipacidemia in healthy subjects.

http://www.ajcn.org/content/86/4/923.full
Tiesa reikia pazymeti, kad siame tyrimi naudojami kontroliniai valgiai (100% angliavandeniu) ir stardartinis valgis su 35% riebalu, 50% angliavandeniu, zymiai pakele insulina.


Taip pat reikia pazymeti, kad per ilgesni laika organizmas gali adaptuotis prie daug reibalu turincios dietos ir neigiamas poveikis kraujagyslems gali buti minimalizuotas.
Effects of dietary carbohydrate restriction vs low-fat diet on flow-mediated dilation.

Bet velgi reikia pazymeti, kad ten apribojus angliavandenius taip pat buvo apribotos kalorijos, kas galima daiktas turejo teigiama poveiki. Bet labai abejoju ar zmones ilga laika sugebetu valgyti tik 1500 kcal, ir padidinus kaloriju kiekiu, mazai angliavandeniu turincios dietos nauda greitai isgaruotu.
Nepaisant to nemanau kad ketoze sukelianti dieta yra gera strategija pagerinti kraujagysliu bukle. Ilga laika naudojant tokia dieta gali buti kitu neigiamu poveikiu, bet zinoma dar priklauso nuo zmogaus.
Priedo sioje studijoje naudo Mazai riebalu turincios dietos grupe vis tiek suvartodavo 23% kaloriju is riebalu, kai Dr. McDoudall, Dr. Berbard, Dr. Esselstyn ir kiti teigia, kad reikia ne daugiau nei 10%, kad pasiekti norima efekta.
Effects of dietary carbohydrate restriction vs low-fat diet on flow-mediated dilation yaboga.com/lowcarbvascular.pdf


Į viršų
Atsijungęs Aprašymas  
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas Atsakyti į temą  [ 63 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Kitas

Visos datos yra UTC


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: Registruotų vartotojų nėra ir 2 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Theme by kodeki, CyberAlien & BR Web Consulting Ltd
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007